2010 m. vasario 24 d., trečiadienis

Šlepetės su pasaka


10 komentarų:

  1. įdomios, tvarkingos, grąžios, su mintim...
    nors kelis žodžius - kokia pasaka?

    AtsakytiPanaikinti
  2. o kur pasaka? norėč paskaityt :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. hihi, sunku man tas pasakas sekti, ne rašytoja aš kaip tu, Kristina, aš mieliau ją įsivaizduoju nei seku :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. aaaa, mat kaip čia paslaptingai... aš tai pamačiau 'su pasaka' ir prisistačiau iš karto istorijų skaityt. Dabar, kaip kokia kempinė, siurbiu į save visokias istorijas ir gyvenimus... noriu užsikrėst tuo gyvumu, kad savą prikelt. Sunkiai sekas nubust.
    Va ir žvejoju pasakas, gražias ir siaubingas švelnias ir spygliuotas, kad istorijose save surast, vardą prisimint...
    Labai mane masina ta drevė kairiojoje. Kas ten gyvena ir kokias mintis mintyja... ?

    AtsakytiPanaikinti
  5. na va ir perskaitei jau pasaka :), smagu kai tave kas supranta, o dėl pabudimo tai pabusi, tikrai pabusi, nes jau pasiilgau ir tavųjų paslaptingų istorijų darbuose :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. wonderful felt-shoes!!!
    bye,
    filz-t-raum.ch

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mmm, labai spalvos patinka, gražios tapkytės.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Nuostabu! Ir pasaka labai graži, paslaptinga, lakoniška :)

    AtsakytiPanaikinti